• (iOS) پادشاه دفاع برج کد تقلب glitch gems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ پادشاه دفاع برج ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ پادشاه دفاع برج IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کد تقلب glitch gems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ پادشاه دفاع برج 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    بده

    ریدم به بازی

    Torni puolustus kuningas Strategia pme

    بازیش خوبه به مرور سختم میشه

    Torre rei defesa Estratégia okp

    من چند وقتی هست مرحله 15موندم چکنم

    بازی خوبیه ولی خیلی آسونه لطفا سختش کنید

    خیلی خوب خیلی خوب

    Qala müdafiə kralı Strategiya cfng

    این بازی بسیار سرگرم کننده است. من می خواهم از نو شروع کنم اما بازی اجازه نمی دهد. داده‌های بازی را حذف کرده است، داده‌های play games playstore و غیره را از جایی که من متوقف کرده‌ام بارگیری می‌کند. پاک کردن بازی برای همیشه

    Hunter Assassin Akció gxvt

    این بازی نیست راه افتادن

    نمی‌توانید انتخاب کنید که کدام دشمن مورد حمله قرار می‌گیرد، مانند اولین ایده درست قبل از خروج (؟)

    50% · 50%

    از سال گذشته بازی کرده و تا به حال این بازی بسیار خوب است و شما را مجبور کرده است که از تفکر استراتژیک و انتقادی خود برای غلبه بر چنین سطوحی استفاده کنید. کار خوب بچه ها

    اولین بار است که این را بازی می کنم، بنابراین هنوز نمی توانم بفهمم چگونه بازی کنم

    خیلی بازی قشنگیه

    خیلی خیلی بد

    کسی تونسته مرحله 24 رو حل کنه خیلی سخت شده

    میانگین پرداخت برای پیشبرد بازی با تبلیغات بیش از حد

    بعد از روز 25 شما هدیه روزانه را دریافت نمی کنید، هدیه بهتر است 80 یاقوت من احساس می کنم فریب خورده ام

    خوبه بدک نیست

    Tower Defense King სტრატეგია kpm

    این تنها بازی است ک من خیلی دوش دارم خواهش میکنم آپدیتش کنید و ایرادهاشو حل کنید

    شما را مجبور می کند از اطلاعات شخصی چشم پوشی کنید.

    بازی خوبی است اما lv 21 بسیار سخت است. متشکرم متاسفم

    نه عالی

    خیلی خوبه

    وای من هیچ بازی اینجوری بهتر از بقیه بازی ها ندیدم وای من اینو دوست دارم

    میشه بگید باید چتور بازی کنیم

    شکستی ترین بازی

    خیلی سخته ولی باز خوبه

    خوب

    خوب است اما بهترین نیست.

    کاملاً استراتژیک و به خوبی برنامه ریزی شده است که واقعاً باید در بازی اعمال شود.

    شروع بسیار قوی است، اما هزینه ارتقاء بسیار سریع شتاب می گیرد

    بدرد نمیخوره باید مود باشه

    بازی خوب

    Torni puolustus kuningas Strategia xgjo

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :