• (iOS) Bubble Shooter permițând trucuri

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ permițând trucuri ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Mi-a plăcut acest joc până când nu a permis accesul la mai mult de 3000. De ce nu acordați acest acces? FOARTE FRUSTRANT!

    Cum adaug nivele la acest joc? Gen sa deblochez 1000 de nivel

    Este bun dar prea multe reclame....

    Foarte drăguță aplicația pe care o intru. Toate cele bune

    prea multe adaosuri.. chiar și între a juca fără a permite pași..

    Intl Fashion Dress Up Stylist როლური თამაშები bhy

    Bubble Shooter Казуальные bpyg

    Bubble Shooter Jednoduché hry fmf

    E ok

    Jocul se oprește în timpul jocului, se întâmplă de câteva ori, nu e bine

    Disparador de burbujas Casual nhld

    Iubește jocul! DAR drum spre multe reclame!

    Ar fi fost o recenzie de 5 stele cu excepția reclamelor. Jocul începe cu un anunț, are un anunț pe măsură ce revendicați fiecare booster, apoi un anunț la sfârșit. Jocul singur este grozav. Reclamele sunt excesive. Am jucat mai mult decât aș fi avut în mod normal, în speranța că reclamele se vor diminua așa cum fac în unele jocuri. Ce păcat.

    Nu este chiar atât de dificil, cred că da, pentru că atunci când joci prima dată, vei începe să te gândești că este plictisitor și dificil, dar nu, când treci la nivelul următor, de acea dată vei începe să te gândești că da, este un joc frumos, așa că vreau să spun băieți. acest gând

    JOCUL ESTE BUN DAR ESTE TREBUIE MULT DE TIMP PENTRU INSTALARE

    joc frumos dar cu prea multa publicitate. Am terminat de dezinstalat! nu a fost distractiv să văd atâtea întreruperi și să te joci puțin

    toate la niveluri ușoare joc bun

    Bubble Shooter Boshqalar kgu

    Un joc foarte simpatic, te relaxează.

    A fost un joc grozav de trecere, dar nu va trece de etapa 3410, dar arată mai multe etape, așa că dacă nu veți remedia problema, cred că o voi șterge.

    Jocul este distractiv și în mod normal nu mă deranjează reclamele, dar există și reclame, așa că probabil voi ajunge să dezinstalez acest joc.

    Inca o data am o serie de niveluri in care am obtinut 3 scor acum arata doar 2 stele. iubește jocul și era în anii 800.

    Cred că îmbrăcarea păsărilor ar trebui să continue la nivelurile superioare ale jocului, sau cel puțin ceva care să stimuleze jucătorii.

    Cea mai proastă aplicație de jocuri vreodată.. Anunțurile apar la fiecare 30 de secunde uneori în mijlocul jocului.. în total, nu, nu

    Urare foarte buna

    Nu-mi va da credit atunci când obțin 3 stele la anumite niveluri. Problema încă nu a fost rezolvată!

    am încercat mai multe jocuri cu bubble shooter. le-am dezinstalat pe toate deoarece conțin atât de atât de atât de atât de atât de atât de atât de multe ADS! NU voi mai juca aceste jocuri.

    Bunnnn

    acest joc este foarte frumos dar prea plictisitor. Aceste niveluri de joc sunt foarte simple, așa că vă rugăm să îmbunătățiți

    la multe alte reclame intră în joc în timp ce joci și nu îmi place asta, așa că nu voi mai juca

    Foarte bun este acest joc.

    Reclamele apar la mijlocul unui nivel și uneori câte trei, mult prea multe!!!

    Număr insuportabil de reclame. Jocul în sine este suficient de bun, dar numai dacă între fiecare nivel poți gestiona două reclame sau unul lung. Absolut neîncetat și cu adevărat, cu adevărat iritant.

    Ar fi bine să câștigi mai multe puncte în fiecare rundă. Bombele de fier Arturo sunt bile multicolore care ar scoate culori diferite.

    Îmi place acest joc și pentru că tipul se plânge de ce nu găsești alte jocuri în loc să încerci să blochezi jocul pentru cei care iubesc jocul. Vă rugăm să aduceți jocul înapoi cu acțiune imediată. Am jucat acest joc de mult timp și am nu plânge pentru că îmi place jocul Bring Back The Game cu efect imediat

    Erori la nivelul 1223.

    Începător

    jocul este bun, dar mult prea multe reclame, de fiecare dată când primesc un mesaj se oprește și apare un anunț. mai multe reclame decât timpul de joc.

    Acest joc este frumos. Grafica este, de asemenea, bună, cu păsări drăguțe colorate, dar acest joc este foarte ușor și toate nivelurile sunt aceleași dezvoltatorul de aplicații nu adaugă ceva dificultate la nivelurile superioare.. acest joc este bun pentru copii

    Acest joc este bine, dar devine greu la sfârșit.

    O iubesc atât de mult. Dar vă rog, puteți să mă ajutați, scorul meu este acum 3410 și se blochează pe acest număr? Nu pot merge mai departe? Incerc si incerc? Se repetă în continuare în 3410, vă rog ajutați, sunt blocat. Mă plictisesc să fiu blocat


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :